Trabajos de Client Assistant en Arroyomolinos
Page Personnel - Madrid, Community of Madrid, es
Office management (including stationery management, suppliers' coordination, supplier contract admin and negotiation,insurances etc); Manage travel & entertainment expenses for all professionals; Working... 35000-35000EUR
en: es.talent.com - hace 2 días
Luxe Talent - Madrid, Community of Madrid, es
Formación administrativa o comercial completada (por ejemplo, formación en secretariado, administración o soporte empresarial), o una titulación equivalente. Gestionar la correspondencia entrante (emails...
en: es.talent.com - hace 4 días

Madrid, Madrid
– Virtual assistant and client support tasks
en: milanuncios.com - hace 24 días
AWISEE - Madrid, Community of Madrid, es
This role is not about deep subject-matter expertise—it's about organization, communication, and being a reliable point of contact who keeps everything moving and nothing slipping through the cracks. Manage... $10.000 - $20.000/year
en: es.talent.com - hace 4 días
Page Personnel - Madrid, Community of Madrid, es
Gestionar la recepción y proporcionar un servicio de atención al cliente excepcional. Compañía del sector energético ubicada en Madrid. Capacidad para trabajar de forma autónoma y como parte de un equipo...
en: es.talent.com - hace 7 días
Madrid (Spain)
Managing office operations, including supplies, vendor coordination, contract administration, and insurance. Excellent written and verbal communication skills in both English and Spanish (other European...
en: catenon.com - hace 17 días
Sports Emotion - Leganés, Community of Madrid, es
Brindar una atención personalizada y cercana, asegurando altos niveles de satisfacción en cada interacción. Mantener la tienda ordenada y atractiva, siguiendo los estándares de presentación visual establecidos...
en: es.talent.com - hace 17 días
Atlas Assistants - Madrid, Community of Madrid, es
Your Key Responsibilities Client Relationship Management Act as the primary point of contact for clients and EAs, ensuring an exceptional onboarding experience during their first 90 days and maintaining...
en: es.talent.com - Hace más de 30 días
LHH - Madrid, Community of Madrid, es
Preparación, coordinación y gestión de la documentación y logística de los Consejos Gestionar informes, facturas y documentos Iniciativa y Autonomía Operativa Contrato indefinido Responsabilidades 30000-35000 EUR € Al año
en: es.talent.com - hace 20 días
Blue Banana Brand - Leganés, Community of Madrid, es (+1 ubicación)
Proporcionando apoyo operativo en la gestión de inventarios, control de stocks, pedidos y almacén. ¿Qué te hará triunfar con nosotrxs? Habilidades y experiencias clave: Valoraremos positivamente una experiencia...
en: es.talent.com - Hace más de 30 días