Trabajos de Service Desk
Ebury - Madrid, Community of Madrid, es
The IT Service Desk is the central point of contact for IT queries from all Ebury permanent or contract staff and departments. The Service Desk strives to set the standard of behaviour for customer engagement...
en: es.talent.com - Hace más de 30 días
Climate co2 technologies - 38110 Hoya Fría, S.C. de Tenerife, Spain
Seleccionamos varios perfiles de agente Service Desk con inglés para incorporación inmediata. -Clima laboral participativo, inclusivo y dinámico. -Inglés nivel alto. A negociar
en: insertia.net - Hace más de 30 días
Madrid, Community of Madrid, es
Lead and manage the Service Desk team, ensuring efficient and customer-oriented IT support. Lead digital transformation initiatives within the IT support function. Define and execute the Service Desk strategy...
en: es.talent.com - Hace más de 30 días
GiGroup - Seville, Andalusia, es
En cumplimiento de la Ley Orgánica 3/2018, de 5 de diciembre, de Protección de Datos Personales y garantía de los derechos digitales, le informamos de que sus datos personales forman parte de un fichero...
en: es.talent.com - Hace más de 30 días
Sportserve - Sotogrande, Andalusia, es
We are looking to hire a Service Desk Lead Engineer to join our global team in Technology to oversee and drive excellence within our Tier 2 - Global Service Desk Team . As a key technical leader, you will...
en: es.talent.com - Hace más de 30 días
GKN Automotive - Vigo, Galicia, es
The IT Service Desk Engineer will be the main point of contact for all IT-related issues and requests. This role ensures that incidents and service requests are handled efficiently, either by resolving...
en: es.talent.com - Hace más de 30 días
CONNECT44 - Puerto del Carmen, Canarias, es
Serve as the main point of contact for customer calls and tickets related to TIS (Technical Infrastructure Systems) and DAS (Distributed Antenna Systems) incidents, escalations, and inquiries. Escalate...
en: es.talent.com - Hace más de 30 días
Spotahome - Madrid, Community of Madrid, es
At Spotahome were passionate about creating an inclusive culture that encourages, supports, and celebrates the diverse voices of our employees. Everyone is welcome, we dont discriminate on the basis of...
en: es.talent.com - Hace más de 30 días
Admiral Europe Tech - Seville, Andalusia, es
Ability to handle multiple requests and incidents simultaneously without losing sight of the objective. Ability to collaborate with other work teams. Knowledge and experience with ticketing tools, Service...
en: es.talent.com - Hace más de 30 días
SEIDOR - Barcelona, Catalonia, es
Como Soporte Service Desk N1 formarás parte de nuestro equipo del Centro de Atención a Ususarios, donde asumimos la responsabilidad del soporte multicliente certificado en ISO 20000 y trabajamos bajo metodologías...
en: es.talent.com - Hace más de 30 días