Trabajos de Desk en Móstoles

Santander - Madrid, España
We are looking for a highly skilled Microsoft Dynamics 365 Developer to join our dynamic team. The ideal candidate should possess strong expertise in Customer Service Workspace and will be highly valued... Sin Especificar
en: tecnoempleo.com - Hace más de 30 días

Serem - Madrid, España
En Serem estamos comprometidos con diversos proyectos y queremos contar con los mejores profesionales del sector. Teletrabajo a partir de los 3 meses cuándo este formado se podrá teletrabajar 2 días a... 25500 - Entre 24000 Euros y 27000 Euros Bruto/año
en: tecnoempleo.com - Hace más de 30 días
Green Eagle Solutions - Madrid, Community of Madrid, es
Monitoring server status to identify opportunities to improve performance and execute preventive maintenance tasks to assure maximum performance and minimize incidents. Experience using help desk software...
en: es.talent.com - hace 12 días

Julius Baer - Madrid, España
- Engage in projects relating to operational aspects for existing or newly integrated applications or infrastructure components - Processing of incident tickets generated by monitoring systems and the... Sin Especificar
en: tecnoempleo.com - Hace más de 30 días

Grupo Digital - Madrid, España
A minimum of 7 years of experience in technology management, preferably in an educational environment and in progressively responsible roles. Strong understanding and technical knowledge of current network... 54000 - Entre 48000 Euros y 60000 Euros Bruto/año
en: tecnoempleo.com - Hace más de 30 días
TRS Staffing Solutions - Madrid, Community of Madrid, es
En TRS STAFFING SOLUTIONS buscamos un Help Desk para trabajar con uno de nuestros clientes del sector IT en Sevilla, España. - Coordinación con el resto de torres de servicio para colaborar en la definición...
en: es.talent.com - hace 25 días
Mondia Group - Madrid, Community of Madrid, es
A significant challenge in this role is to determine whether an issue can be resolved at your level or if it requires escalation to the appropriate team. This process demands a keen understanding of our...
en: es.talent.com - hace 20 días
Green Eagle Solutions - Calle de la Princesa, Moncloa - Aravaca, Madrid, España
Troubleshoot systems to determine technical issues and fix them within the guidelines of the SLA. Building and nurturing a strong relationship with our clients to ensure the highest customer satisfaction...
en: universia.net - hace 30 días
gategroup - Madrid, Community of Madrid, es
Ability to Support Incident resolution or workaround that can be retrieved from - Standard Operating Procedures and existing Known Errors or knowledge documents Escalate issues as needed to ensure service...
en: es.talent.com - hace 25 días
DXC Technology - Las Rozas de Madrid, Community of Madrid, es
En España somos uno de los principales líderes del mercado de TI. Contamos con cerca de 8.000 profesionales, distribuidos en trece localizaciones, con centros de excelencia en tecnologías de última generacióncomo...
en: es.talent.com - hace 25 días