Trabajos de Desk
SEIDOR - Barcelona, Catalonia, es
Como Soporte Service Desk N1 formarás parte de nuestro equipo del Centro de Atención a Ususarios, donde asumimos la responsabilidad del soporte multicliente certificado en ISO 20000 y trabajamos bajo metodologías...
en: es.talent.com - Hace más de 30 días
Manpower - Barcelona, Catalonia, es
As a 1st Line End User Support Analyst, you’ll be the first point of contact for IT-related issues, providing remote and on-site support to ensure smooth and effective service across the organization.... 28000 - 28000 / Hora
en: es.talent.com - hace 26 días
CBT - Barcelona, Catalonia, es
Strong problem-solving skills and a basic understanding of IT concepts (e.g., Windows/Mac OS, networks, software installation). Collaborate with other IT and support teams to ensure fast and efficient...
en: es.talent.com - Hace más de 30 días
Radisson Hotel Group, Madrid Office - Madrid, Community of Madrid, es
Trainee supports all the team members with their daily project management tasks. involved in a variety of tasks, such as marketing campaigns production and This means the trainee will support and be involved...
en: es.talent.com - Hace más de 30 días
eDreams ODIGEO - Barcelona, ES
As a System Engineer in the Corporate IT Services team you will be in charge of:Provide Level 2 support for end users focusing on identity management issuesAssist in identifying and implementing automation...
en: jobfluent.com - Ayer
Seven House Family - Ibiza, Balearic Islands, es
Este rol requiere recopilar y verificar los detalles de las solicitudes de compra, proporcionar actualizaciones sobre la disponibilidad de productos, confirmar precios y garantizar la precisión de los...
en: es.talent.com - Hace más de 30 días
GiGroup - Seville, Andalusia, es
En cumplimiento de la Ley Orgánica 3/2018, de 5 de diciembre, de Protección de Datos Personales y garantía de los derechos digitales, le informamos de que sus datos personales forman parte de un fichero...
en: es.talent.com - Hace más de 30 días
DXC Technology - Las Rozas de Madrid, Community of Madrid, es
At DXC Technology, we believe strong connections and community are key to our success. Our work model prioritizes in-person collaboration while offering flexibility to support wellbeing, productivity,...
en: es.talent.com - Hace más de 30 días
Ebury - Madrid, Community of Madrid, es
The IT Service Desk is the central point of contact for IT queries from all Ebury permanent or contract staff and departments. The Service Desk strives to set the standard of behaviour for customer engagement...
en: es.talent.com - Hace más de 30 días
Madrid, Community of Madrid, es
Lead and manage the Service Desk team, ensuring efficient and customer-oriented IT support. Lead digital transformation initiatives within the IT support function. Define and execute the Service Desk strategy...
en: es.talent.com - Hace más de 30 días