Trabajos de Helpdesk en Alcorcón
Accertify - Madrid, Community of Madrid, es
Trusted by many of the largest companies globally, Accertify is the leading digital platform assessing risk across the entire customer journey, from Account Monitoring and Payment Risk to Refund Fraud...
en: es.talent.com - Hace más de 30 días
UST - Madrid, España
Para que nos conozcas algo mejor, UST es una multinacional norteamericana certificada como Top Employer con más de 35.000 empleados a nivel global y con presencia en más de 35 países. Somos líderes en...
en: ticjob.es - hace 13 días
IBA - Madrid, Community of Madrid, es
In this position, you are expected to be the second line of support for sites located within Spain, coming after a small (2-3 engineers) permanent site-dedicated technical team. We also expect you to be...
en: es.talent.com - hace 3 días
Kardex - San Fernando de Henares, Community of Madrid, es
The Kardex Group is one of the world's leading manufacturers of dynamic storage, retrieval and distribution systems. Our more than 2,500 employees worldwide develop and manufacture logistics solutions...
en: es.talent.com - hace 30 días
BETWEEN Technology - Madrid, Community of Madrid, es
En el puesto de Técnico/a Helpdesk N1, serás responsable de ofrecer soporte técnico a nuestros usuarios, asegurando la resolución eficaz y oportuna de incidencias relacionadas con hardware y software....
en: es.talent.com - Hace más de 30 días
Amadeus - Madrid, Community of Madrid, es
Our products and solutions help to improve the business performance of our customers; travel agencies, corporations, airlines, ground handlers, hotels, railways, car rental companies, airports, cruise...
en: es.talent.com - hace 28 días
Seresco - Las Rozas, Community of Madrid, es
En Seresco ¡queremos acoger al mejor talento! Somos una empresa líder del sector TIC en Asturias, y para contribuir al crecimiento de nuestra compañía, estamos seleccionando un/a Técnico/a de Soporte N1...
en: es.talent.com - hace 7 días
Aircall - Madrid, Comunidad de Madrid, es
Aircall is the worlds leading integrated customer communications and intelligence platform for growing businesses. Trusted by over 20,000 companies worldwide, Aircall unifies voice and digital channels...
en: es.talent.com - hace 13 días
Page Personnel - Madrid, Community of Madrid, es
- Gestión del canal cliente a través de herramientas de comunicación (teléfono, mail, CRM, plataforma de gestión de incidencias, chat, intercom, formularios web, sistemas de comunicación ad-hoc), así como... EUR22.000 - EUR24.000 por año
en: es.talent.com - hace 19 días
SOSmatic - Madrid, Community of Madrid, es
Buscamos un perfil Técnico/a Helpdesk de Soporte a los alumnos y alumnas de una importante universidad ubicada en Madrid (Chamberí) Y si no cumples el perfil al 100 %, no pasa nada: apúntate igualmente... 23000-23000 EUR/YEAR
en: es.talent.com - hace 17 días